Thursday, March 15, 2007

JEMPUTAN UNTUK ANDA!!!

Salam Sejahtera,

Anda mungkin pernah menerima jemputan ini tetapi tidak mengapa, mungkin dulu anda masih belum tergerak untuk mengikuti bengkel ini. Namun kini, peluang untuk anda datang lagi.

Saya ingin menjemput anda ke BENGKEL PENGURUSAN KEWANGAN – REVOLUSI KEWANGAN. Nanti dulu, ini bukan bengkel pengurusan kewangan biasa, ini luar biasa.

Kenapa saya kata begitu? Teknik revolusi kewangan membolehkan anda berbelanja tapi wang anda tidak terjejas, menyelesaikan hutang lebih cepat dengan cara yg lebih bijak, menyimpan lebih daripada 40% pendapatan bulanan anda, memilik kereta mewah dan juga memiliki rumah mewah. Betul dengan teknik ini bank akan membayar semua ini, wang anda akan disimpan dan digandakan.. Anda tidak perlu menjual, NO downline..

Minta maaf, ini bukan insurans atau MLM.. Revolusi kewangan tiada produk, ia adalah proses pembelajaran teknik kreatif pengurusan kewangan dengan menggunakan pakej kewangan terbaik di pasaran.

Teknik ini TIADA risiko, tidak sama dengan Swisscash, ABFund dan macam2 lagi jenis pelaburan.

Jangan risau, .. tidak terhad kepada golongan tertentu sahaja, semua orang boleh melakukannya.. SAYA DAH MELALUINYA... Boleh email/call/sms untuk pertanyaan.

Berminat untuk menyertai bengkel? Bengkel akan diadakan pada hari Ahad, 25 Mac 2007 pada jam 2 - 6.30 ptg bertempat di UNISEL, Seksyen 7, Shah Alam. Sila rujuk cara pendaftaran, untuk mendaftar.

Cepat jangan lambat, tempat terhad!!!

Ikhlas,
Faisal & Aniz
019 260 3033
mn.faisal@gmail.com
Associates
Aziz Ibrahim CFP

No comments: