Sunday, April 22, 2007

JEMPUTAN UNTUK ANDA!

Salam Sejahtera,

Terlebih dahulu, maaf saya pinta sekiranya email ini hadir tanpa diundang. Diharap anda bersikap lebih terbuka dengan penerimaan email ini. Bukan niat untuk mengganggu ketenteraman awam tetapi menjentik sedikit minda anda berkenaan dengan pengurusan kewangan.

Teruskan bacaan anda, email ini tidak sama dgn email2 iklan yang banyak anda terima setiap hari. Kandungan email ini adalah tulin, asli dan nyata. Tanpa membuang masa anda, saya lontarkan satu soalan apakah anda mempunyai hutang? Tidak kira apa jua jenis hutang, kredit kad, hutang rumah, hutang kereta, hutang peribadi dan macam-macam lagi.

Sekiranya jawapan anda YA, sy lontarkan soalan seterusnya; Apakah anda tahu untuk membayar hutang2 ini. Bayaran cara biasa bukan jawapannya, sebenarnya ada cara yang kreatif dimana anda membayar/ menyelesaikan hutang dan pada masa yang sama anda menyimpan! Begitu juga, anda boleh berbelanja dan pada masa yang sama menyimpan!

Ini bukan satu helah, tetapi satu yang nyata. Semuanya hasil kreativiti En Aziz Ibrahim CFP, seorang perancang kewangan bertauliah dan berdaftar dengan Suruhanjaya Sekuriti.

Untuk memberi peluang kepada rakan2 semua, satu bengkel pengurusan kewangan - Revolusi Kewangan akan diadakan seperti berikut:

TARIKH: 29 APRIL 2007
MASA: 2.00 - 7.00 PTG
TEMPAT: UNISEL SHAH ALAM
YURAN: RM80 SEORANG

Sedikit maklumat berkenaan dengan Revolusi Kewangan:

Teknik revolusi kewangan membolehkan anda berbelanja tapi wang anda tidak terjejas, menyelesaikan hutang lebih cepat dengan cara yg lebih bijak, menyimpan lebih daripada 40% pendapatan bulanan anda, memilik kereta mewah dan juga memiliki rumah mewah. Betul dengan teknik ini bank akan membayar semua ini, wang anda akan disimpan dan digandakan.. Anda tidak perlu menjual, NO downline..

Minta maaf, ini bukan insurans atau MLM.. Revolusi kewangan tiada produk, ia adalah proses pembelajaran teknik kreatif pengurusan kewangan dengan menggunakan pakej kewangan terbaik di pasaran.

TIADA risiko, tidak sama dengan Swisscash, ABFund dan macam2 lagi jenis pelaburan.

Sila smskan email anda untuk mendapatkan pamphlet program.

Ikhlas,
Faisal & Aniz
0192603033

No comments: